top of page
"Μονοήμερη εκδρομή στα Καλάβρυτα"

Οι μαθητές της α' και β΄γυμνασίου του σχολείου μας στα πλαίσια μονοήμερης εκδρομής επισκέφθηκαν τα Καλάβρυτα. Η πρώτη μας στάση ήταν στο σπήλαιο των λιμνών. Οι μαθητές επισκέφθηκαν το σπήλαιο και θαύμασαν τον «θάλαμο των νυχτερίδων», τις λιθωματικές λεκάνες, τις λίμνες και φυσικά τους σταλακτίτες και σταλαγμίτες. Έπειτα ξεναγηθήκαν στο κέντρο ενημέρωσης και πληροφόρησης του σπηλαίου όπου έμαθαν περισσότερα για την μορφολογία και την ιστορία του σπηλαίου.Στην συνέχεια της εκδρομής μας πήγαμε στο Δημοτικό Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος. Το μουσείο διασώζει ιστορικές μνήμες των Καλαβρύτων. Άκουσαν πληροφορίες για την «Επιχείρηση Καλάβρυτα», την καταστροφή των Καλαβρύτων από τους Γερμανούς καθώς και για τα θύματα του ολοκαυτώματος. Μια στάση για φαγητό, ξεκούραση και σουβενίρ ήταν απαραίτητη. Και αφού οι μαθητές ανέκτησαν τις δυνάμεις τους, κατηφορίσαμε στην Μονή του Μεγάλου Σπηλαίου. Προσκύνησαν την Θαυματουργή Ιερή Εικόνα της «Παναγίας της Μεγαλοσπηλαιώτισσας», που είναι έργο του Ευαγγελιστή Λουκά και είδαν τα κειμήλια του μουσείου της. Τέλος πήγαν στο σπήλαιο που βρέθηκε η εικόνα , δίπλα στην « Πηγή της Κόρης».

"Τριήμερη εκδρομή στη Θεσσαλονίκη"

 Οι μαθητές της γ΄γυμνασίου είχαν τη χαρά να επισκεφτούν τη Θεσσαλονίκη στα πλαίσια τριήμερης εκδρομής που πραγματοποιήθηκε από τις 24 έως τις 26 Φεβρουαρίου. Την πρώτη βραδιά οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική πειρατική εμπειρία με ένα θρυλικό πολεμικό πλοίο σε μια μοναδική κρουαζιέρα στον Θερμαϊκό κόλπο. Το πρωί της Κυριακής οι μαθητές συμμετείχαν στη Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου και στη συνέχεια επισκέφτηκαν την κρύπτη που σύμφωνα με την παράδοση ο πολιούχος της Θεσσαλονίκης, μαρτύρησε. Επόμενη στάση της εκδρομής αποτέλεσε το Αρχαιολογικό Μουσείο όπου θαύμασαν τα μοναδικά αριστουργήματα της αρχαίας ελληνικής τέχνης που χρονολογούνται από την προϊστορική εποχή έως την ύστερη αρχαιότητα. Έπειτα ακολούθησε μια βόλτα στα Κάστρα της Θεσσαλονίκης, όπου γοητεύτηκαν με τη μοναδική αρχαιολογική, αρχιτεκτονική και ιστορική τους σημασία. Η βόλτα συνεχίστηκε στη Ρωμαϊκή Αγορά και ολοκληρώθηκε στον Λευκό Πύργο. Την ημέρα της επιστροφής, οι μαθητές επισκέφτηκαν το Εβραϊκό Μουσείο και στη συνέχεια το Αρχαιολογικό Μουσείο της Βεργίνας, όπου είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα πιο ξεχωριστά και εντυπωσιακά ευρήματα από την περίοδο της Μακεδονικής Ηγεμονίας.

"Καλλιτεχνικό εργαστήρι και εργαστήρι ψηφιδωτού"

Οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου του σχολείου μας συμμετείχαν στο καλλιτεχνικό εργαστήρι που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου μας. Είχαν τη δυνατότητα να φιλοτεχνήσουν γύψινα μέρη κιόνων ιωνικού και δωρικού ρυθμού, καθώς και να χρωματίσουν αντίστοιχες επιγραφές. Με τον τρόπο αυτό, ήρθαν σε επαφή με πολιτιστικά στοιχεία που διδάσκονται στο μάθημα της Ιστορίας και τους δόθηκε η ευκαιρία να συζητήσουν σχετικά. Οι μαθητές της Β' Γυμνασίου είχαν τη χαρά να γίνουν μικροί καλλιτέχνες. Έμαθαν για την τέχνη του ψηφιδωτού ακολουθώντας με υπομονή και αφοσίωση τα στάδιά της. Χρησιμοποιώντας, δηλαδή, κεραμικές ψηφίδες, ειδική κόλλα, αρμό και χρωματιστή άμμο, εικόνες και σύμβολα της πρωτοχριστιανικής και βυζαντινής περιόδου, δημιούργησαν το δικό τους ψηφιδωτό σε ξύλινη βάση. Έτσι, με βιωματικό τρόπο γνώρισαν μία από τις πιο ιδιαίτερες τέχνες της Βυζαντινής περιόδου και συνειδητοποίησαν πόσο κόπο και μεράκι χρειαζόταν για να φιλοτεχνήσουν οι Βυζαντινοί τεχνίτες τα ψηφιδωτά τους, τα οποία κοσμούσαν πολλούς ναούς.

" Life in space"

Οι μαθητές του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη συναρπαστική ιστορία της κατάκτησης του διαστήματος από τον άνθρωπο, καθώς και όλη την τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε για το σκοπό αυτό. Στην έκθεση «Life in Space» οι μαθητές περιηγήθηκαν   σε ιστορικά αντικείμενα και εκθέματα που τους ταξίδεψαν στην ιστορία των διαστημικών πτήσεων. Αυθεντικά αντικείμενα, αναμνηστικά από τις διάφορες αποστολές και πιστά αντίγραφα σκαφών, τους οδήγησαν στα μονοπάτια που ακολούθησαν οι επιστήμονες και οι αστροναύτες, στην πορεία τους προς την επιτυχία. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά μοντέλα πυραύλων και δορυφόρων, διαστημικές στολές, αλλά και έναν βράχο από τη σελήνη που άγγιξαν με τεράστια χαρά!

"Planet"

Οι μαθητές του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Planet στον Γέρακα και αθλήθηκαν με όρεξη και κέφι. Σε μία αμφιθεατρική περιοχή, στους πρόποδες της Πεντέλης μέσα στο πράσινο, τα παιδιά συμμετείχαν σε αθλητικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες και ανέδειξαν τις ικανότητές τους στο ποδόσφαιρο, το μπάσκετ και το βόλεϊ.

359778570_738811841587907_3480802879076622214_n.jpg
2023-09-08.jpg
" Οι Άθλιοι"

Οι μαθητές του σχολείου μας είχαν την χαρά να παρακολουθήσουν την διασκευή του κλασικού έργου του Βίκτωρος Ουγκό, «οι Άθλιοι». Υπάρχουν έργα της παγκόσμιας λογοτεχνίας που ο χρόνος δεν μπορεί να φθείρει, ούτε να αλλοιώσει την αξία τους και τα οποία αποτελούν πρότυπο ζωής για τον άνθρωπο. Ένα τέτοιο έργο είναι «οι Άθλιοι». Μέσα από τις ζωές των ηρώων του έργου και τη ζωή του κεντρικού ήρωα Γιάννη Αγιάννη, ο Βίκτορ Ουγκό αποκαλύπτει με έναν μοναδικό τρόπο την αγωνιώδη πορεία του ανθρώπου από το σκοτάδι στο φως. Όπως γράφει στις σελίδες του «Να αγαπάς. Είναι αρκετό. Μην αναζητάς τίποτε άλλο. Δεν υπάρχει άλλο μαργαριτάρι να βρεθεί στα κατάβαθα της ζωής». Το έργο έχει μεταφραστεί σε όλες σχεδόν τις γλώσσες, καθώς επίσης έχει μεταφερθεί πολλές φορές στον κινηματογράφο και έχει δει το φως θεατρικών σκηνών σε όλον τον κόσμο. Τα παιδιά απόλαυσαν μια παράσταση γεμάτη  μουσική, χορό, πλούσιες εναλλαγές σε σκηνικά, κοστούμια, εφέ, και αξιοπρόσεκτες ερμηνείες, καθώς δεν έλειψαν τα νοήματα που περνούσε με όμορφο και αισιόδοξο τρόπο για μικρούς και πιο μεγάλους θεατές!

miserables.jpg
" Ίδρυμα Θεοχαράκη"

Οι μαθητές της α΄ γυμνασίου του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΄Ιδρυμα Εικαστικών Τεχνών Θεοχαράκη. Είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα STEAM & ART. Οι μαθητές μας μέσα από το εικαστικό έργο του Kandinsky “Βαρείς Κύκλοι (Heavy circles)”  χρησιμοποιώντας την φαντασία τους και αξιοποιώντας τις δυνατότητες των σύγχρονων δυναμικών ψηφιακών εφαρμογών τρισδιάστατου σχεδιασμού, επιχείρησαν να μεταβούν από την έννοια του κύκλου στο επίπεδο, στην έννοια της σφαίρας στον χώρο. Στην συνέχεια, πήραν στα χέρια τους την εκτύπωση από τρισδιάστατο εκτυπωτή, (3D printer) της τρισδιάστατης απόδοσης του πίνακα σε μορφή Puzzle και το συμπλήρωσαν. Μέσω του διαδραστικού αυτού προγράμματος και των δραστηριοτήτων του, οι μαθητές βίωσαν μια συνάντηση τέχνης και μαθηματικών μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας.

" Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού"

Οι μαθητές της β’ γυμνασίου του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού. Είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη πλήρη ψηφιακή αναπαράσταση του ναού της Αγίας Σοφίας στη Θόλο του «Ελληνικού Κόσμου». Οι μαθητές βίωσαν μια μαγευτική ξενάγηση, στην οποία δεν ήταν απλοί παρατηρητές, αλλά συμμετείχαν σε διάφορα σενάρια και περιηγήσεις, απαντώντας σε ερωτήματα κατά τη διάρκεια της περιήγησης. Στη νέα διαδραστική αυτή παραγωγή ανακάλυψαν το εσωτερικό του ναού, τον αρχιτεκτονικό του σχεδιασμό, τον γλυπτό και ψηφιδωτό διάκοσμο και παράλληλα, ενημερώθηκαν για τις διάφορες φάσεις κατασκευής του μνημείου και σημαντικά ιστορικά, κοινωνικά και οικονομικά στοιχεία της ζωής του Βυζαντίου. 

" Περιήγηση στη Ρωμαϊκή Αγορά"

Οι μαθητές της γ’ γυμνασίου του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο κέντρο της Αθήνας. Αφού έφτασαν στην πλατεία  Μοναστηρακίου και συναντήθηκαν με τις ξεναγούς, ξεκινήσαν για την πρώτη στάση, τη βιβλιοθήκη του Αδριανού. Ταξίδεψαν πίσω  στον χρόνο και πληροφορήθηκαν για τη δημιουργία και τη χρήση της βιβλιοθήκης στην αρχαία Αθήνα. Στη συνέχεια κινήθηκαν στη ρωμαϊκή αγορά στον χώρο όπου πραγματοποιούνταν εμπορικές συναλλαγές. Τέλος, επισκέφτηκαν το σπίτι της Αγίας Φιλοθέης και παρατήρησαν τον ανακαινισμένο χώρο. Εκεί η ξεναγός του θύμισε τη ζωή και το έργο της Αγίας. Η μέρα έκλεισε με μια βόλτα στα στενά της Πλάκας...

" Περιήγηση στην Αρχαία Αθήνα "

Οι μαθητές της γ’ γυμνασίου του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας. Η περιήγηση ξεκίνησε με τον σημαντικότερο γνωστό υπαίθριο θεατρικό χώρο στην Αρχαία Αθήνα, το αρχαίο θέατρο του Διονύσου. Στη συνέχεια θαύμασαν το ωδείο Ηρώδου του Αττικού και συζήτησαν για τη σημασία και τη λειτουργία του θεάτρου τόσο στην αρχαιότητα όσο και στον σύγχρονο κόσμο. Έπειτα, κατευθύνθηκαν προς την Πνύκα, το λόφο Φιλοπάππου και τις φυλακές του Σωκράτη, όπου λέγεται ότι σε αυτό το σημείο είχε κάποτε φυλακιστεί ο αρχαίος φιλόσοφος Σωκράτης. Ολοκληρώνοντας αυτή τη μοναδική διαδρομή σε ένα κατάφυτο τοπίο στους πρόποδες του Φιλοπάππου αντίκρισαν το ιστορικό εκκλησάκι του Αγίου Δημητρίου Λουμπαρδιάρη. Σύμφωνα με την παράδοση, το 1658, την παραμονή της γιορτής του αγίου, ο Τούρκος φρούραρχος της Ακρόπολης, Γιουσούφ, ήθελε να κανονιοβολήσει από τα Προπύλαια της Ακρόπολης την εκκλησία και τους συγκεντρωμένους πιστούς με μια λουμπάρδα, δηλαδή ένα μεγάλο πυροβόλο. Απ' αυτή την απόπειρα ανατίναξης του ναού με λουμπάρδα, ονομάστηκε Λουμπαρδιάρης.

" Ευρωπαϊκό Μουσείο άρτου "

Οι μαθητές της α΄ γυμνασίου του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Ευρωπαϊκό Μουσείο Άρτου, στο Βαρνάβα Αττικής. Με την άφιξη στον χώρο, τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να κολατσίσουν κάτω από τα όμορφα δέντρα της αυλής, ατενίζοντας τις γωνιές του μουσείου που θύμιζαν έναν πιο παραδοσιακό τρόπο ζωής. Χορτάτοι πλέον, οι μαθητές κατευθύνθηκαν στο δωμάτιο της μελισσοκομίας, όπου ντύθηκαν μελισσοκόμοι, είδαν διαφόρων ειδών κυψέλες και εντόπισαν τη βασίλισσα. Γεύθηκαν μέλι και ενημερώθηκαν για τις ιδιότητές του από τον μελισσοκόμο. Στη συνέχεια, μετέβησαν στο δωμάτιο του άρτου, όπου παρακολούθησαν μια παρουσίαση για τα διαφόρων ειδών παραδοσιακά ψωμιά, για τα έθιμα που τα συνοδεύουν καθώς και για παρόμοια "ξένα" είδη άρτου. Μετά την παρουσίαση, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν τις δικές τους λαμπάδες από αγνό κερί και να γνωρίσουν τις ευεργετικές ιδιότητες της κεραλοιφής.

Οι μαθητές της β' γυμνασίου του σχολείου μας είχαν τη χαρά να επισκεφτούν μια ηλιόλουστη μέρα το Ευρωπαϊκό Μουσείο άρτου στον Βαρνάβα. Όλα ξεκίνησαν με τη διαδικασία της γνωριμίας με τους οικοδεσπότες και τον χώρο. Έπειτα, οι μαθητές επισκέφτηκαν ένα δωμάτιο στο οποίο είδαν και άγγιξαν πληθώρα άρτων για τους οποίους έμαθαν το συμβολικό τους χαρακτήρα. Στη συνέχεια, οδηγήθηκαν στην υπαίθρια έκταση με τα πολλά και διάφορα βότανα για να τα αγγίξουν, να τα μυρίσουν και να μάθουν για τις ιδιότητες του καθενός από αυτά. Ακολούθως, οδηγήθηκαν στον εσωτερικό χώρο όπου ζύμωσαν και έφτιαξαν τα δικά τους ζυμαρικά. Λίγο πριν την αποχώρηση τους, τους περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη...

Οι οικοδεσπότες έβρασαν τα ζυμαρικά των μαθητών και κεράστηκαν όλα τα παιδιά! Έτσι χορτάτους τους βρήκε η ώρα της επιστροφής...

"Μια φορά και έναν καιρό... "
Στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας «Σχολικού Αθλητισμού» επισκεφτήκαμε με τα παιδιά της α' γυμνασίου του σχολείου μας το βιωματικό πάρκο "Μία φορά και έναν καιρό" και το αθλητικό κέντρο 'The Greeks" στην Αυλώνα. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στο χώρο του πάρκου βλέποντας τα σπίτια και το παντοπωλείο του χωριού, όπως ήταν κάποτε, τον κύκλο των γεωργικών εργασιών, παλιά αγροτικά εργαλεία κσι τέλος τα παιχνίδια που έπαιζαν οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας όταν ήταν παιδιά. Παράλληλα περιηγήθηκαν στη φάρμα του πάρκου μαθαίνοντας πληροφορίες για τα διάφορα ζωάκια που φιλοξενεί. Μετά το τέλος του προγράμματος τα παιδιά έπαιξαν στις εγκαταστάσεις του αθλητικού κέντρου, όπου διαθέτει γήπεδα ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις, βόλει, πινγκ-πονγκ. Έκαναν τοξοβολία, τραμπολίνο και διαγωνίστηκαν σε στίβους μάχης τύπου survivor.
"Paradise Park "
Οι μαθητές της β' και γ' γυμνασίου του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Paradise Park, ένα πρότυπο βιωματικό και ψυχαγωγικό πάρκο. Τα παιδιά αθλήθηκαν δίπλα στην φύση και ανέδειξαν τις ικανότητές τους στο ποδόσφαιρο, το μπάσκετ, την τοξοβολία, την αναρρίχηση, το cheerleading και σε δραστηριότητες τύπου survivor.
 

"Γενικό Χημείο του κράτους "
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Χημείας της γ΄ τάξης  του γυμνασίου επισκεφτήκαμε το Γενικό Χημείο του Κράτους. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του και πληροφορήθηκαν για την αποστολή του, η οποία είναι η παροχή προς τις δημόσιες αρχές και τους πολίτες τεχνικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, με τελικό σκοπό την προστασία της δημόσιας υγείας, του περιβάλλοντος και των συμφερόντων των καταναλωτών. Επίσης, ενημερώθηκαν για το σκοπό του που είναι η στήριξη της υγιούς λειτουργίας της αγοράς και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και καινοτομίας της χημικής βιομηχανίας σε συνεργασία με τις συναρμόδιες αρχές, καθώς και την αξιοποίηση και προώθηση των ελληνικών προϊόντων σε όφελος της εθνικής οικονομίας. Τέλος, ενημερώθηκαν για τον εργαστηριακό έλεγχο αλκοολούχων ποτών και τροφίμων στο αντίστοιχο τμήμα όπως και για τον έλεγχο ναρκωτικών ουσιών.
"Τριήμερη εκδρομή στα Ιωάννινα "
Οι μαθητές της γ΄γυμνασίου είχαν τη χαρά να επισκεφτούν τα Ιωάννινα στα πλαίσια τριήμερης εκδρομής που πραγματοποιήθηκε από τις 6 έως τις 8 Μαΐου. Πρώτη στάση της εκδρομής αποτέλεσε το Μουσείο Βρέλλη, λίγο έξω από την πόλη των Ιωαννίνων. Οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν από τα κέρινα ομοιώματα που αναπαριστούσαν ήρωες από τα προεπαναστατικά χρόνια έως και τη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας, τα οποία είχαν φιλοτεχνηθεί από τον Παύλο Βρέλλη. Στη συνέχεια κατά την  περιήγησή τους στην περιοχή των Ιωαννίνων επισκέφτηκαν  το κάστρο, το Τζαμί Ασλάν Πασά (που σήμερα είναι μουσείο) και το Μουσείο αργυροχρυσοχοΐας. Επόμενη στάση η λίμνη των Ιωαννίνων, την όποια απόλαυσαν κάνοντας βόλτα και στη συνέχεια με το καραβάκι έφτασαν στο νησάκι όπου επισκέφτηκαν το μουσείο του Αλή Πασά. Την τελευταία μέρα της εκδρομής επισκέφτηκαν τον αρχαιολογικό χώρο της Δωδώνης και την «αρχόντισσα της Άρτας» την εκκλησία της Παρηγορήτισσας, όπου είχαν την ευκαιρία να δεχθούν χρήσιμες πληροφορίες από τεχνικούς Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων. 
"Μονοήμερη εκδρομή στο Σοφικό Κορινθίας "
Τη Δευτέρα 8 Μάϊου οι μαθητές της α' και β΄γυμνασίου επισκέφτηκαν το Ράντζο (The Ranch) στο Σοφικό Κορινθίας. Σε έναν χώρο 330 στρεμμάτων που δένει αρμονικά με το φυσικό περιβάλλον έκαναν ιππασία, περιηγήθηκαν στο χώρο με τρενάκι βλέποντας τις ομορφιές του και τα ζωάκια που φιλοξενεί. Είχαν ακόμα την ευκαιρία να αθληθούν ποικιλοτρόπως και να απολαύσουν το ομαδικό παιχνίδι. Έπαιξαν μπάσκετ, ποδόσφαιρο, βόλεϊ, τένις και έκαναν αναρρίχηση και τοξοβολία. Το μεσημέρι συναντηθήκαμε όλοι στην τραπεζαρία και φάγαμε σπιτικό φαγητό.
"Αρχαιολογικό Μουσείο"
Την Παρασκευή 31/3 οι μαθητές της γ’ γυμνασίου του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και είχαν τη δυνατότητα να περιηγηθούν στις πλούσιες συλλογές του και στα πιο διάσημα εκθέματά του που προέρχονται από την Αττική, αλλά και από άλλες περιοχές της χώρας. Με τη βοήθεια των ξεναγών οι μαθητές ακολούθησαν το νήμα από τις αρχές της προϊστορίας έως και την ύστερη αρχαιότητα και θαύμασαν έργα γλυπτικής, έργα μεταλλοτεχνίας, αγγεία, μικροτεχνία κ.α. Ανάμεσα στα εκθέματα εντυπωσίασαν τα κυκλαδικά ειδώλια, η ‘μάσκα του  Αγαμέμνονα’, το χάλκινο άγαλμα του Δία, ο μηχανισμός των Αντικυθήρων, ο ιππέας του Αρτεμισίου.
"Εργαστήρι ψηφιδωτού"
Μια πρωτόγνωρη εμπειρία δημιουργίας είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι μαθητές της α’ και β' τάξης του σχολείου μας ανακαλύπτοντας την τέχνη του ψηφιδωτού. Μια τέχνη που αναπτύχθηκε στους αρχαίους και τους βυζαντινούς χρόνους και ευαισθητοποίησε τα παιδιά στο θέμα της διατήρησης της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Οι μαθητές με μεγάλη χαρά φιλοτέχνησαν τα δικά τους πολύχρωμα ψηφιδωτά. 
"The Wall"
Οι μαθητές της β’ και γ' τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν έναν όμορφο αθλητικό πολυχώρο στην Παλλήνη με έκταση τεσσάρων στρεμμάτων. Οι μαθητές διασκέδασαν κάνοντας ποικίλες δραστηριότητες όπως αναρρίχηση, τραμπολίνο, beach Volley και ποδόσφαιρο. Μέσα από τη διασκέδαση και την ψυχαγωγία  αναπτύχθηκε η ομαδικότητα και η άμιλλα των παιδιών. 
"Μουσείο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας"
Οι μαθητές της α’ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Μουσείο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας και περιηγήθηκαν στην έκθεσή του. Η έκθεση του μουσείου αρχαίας ελληνικής τεχνολογίας ξαναζωντανεύει 300 περίπου εξαιρετικές εφευρέσεις του αρχαιοελληνικού τεχνολογικού θαύματος (από το ρομπότ - υπηρέτρια του Φίλωνος μέχρι τον κινηματογράφο του Ήρωνος και από το αυτόματο ωρολόγιο του Κτησιβίου μέχρι τον αναλογικό υπολογιστή των Αντικυθήρων) που καλύπτουν την περίοδο από το 2000 π.Χ. μέχρι το τέλος του αρχαίου ελληνικού κόσμου κατόπιν 25χρονης έρευνας και μελέτης του Κώστα Κοτσανά.
"Εθνική Πινακοθήκη"
Τη Δευτέρα 23/1 οι μαθητές της γ’ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν την Εθνική Πινακοθήκη. Περιηγήθηκαν και στους τρεις ορόφους θαυμάζοντας εμβληματικούς πίνακες των μεγάλων ζωγράφων της νεότερης Ελλάδος υπό την καθοδήγηση της εξαίρετης Ιστορικού της Τέχνης Διοτίμας Λιαντίνη. Η ξεναγός μας εστίασε τον σχολιασμό και την ερμηνευτική της ανάλυση στα έργα με θέμα την Ελληνική Επανάσταση, καθώς εμπίπτουν και στην ιστορική περίοδο την οποία μελετούν οι μαθητές.
"Μουσείο Ακρόπολης"
Η β΄ Γυμνασίου του σχολείου μας είχε την χαρά να επισκεφτεί το Μουσείου της Ακρόπολης, το οποίο δικαίως συγκαταλέγεται στα σπουδαιότερα μουσεία του κόσμου, καθώς τα εκθέματά του αποτελούν αριστουργήματα της αρχαϊκής και της κλασικής ελληνικής τέχνης. Οι μαθητές μας, με την βοήθεια των εξαίρετων ξεναγών, είχαν την δυνατότητα να θαυμάσουν από κοντά όλα εκείνα τα δημιουργήματα της καλλιτεχνικής έκφρασης των προγόνων μας που σημάδεψαν την παγκόσμια ιστορία, αλλά και να αφομοιώσουν τις ιστορικές πληροφορίες που έχουν ήδη διδαχθεί. Όπως πολύ εύστοχα είπε ένας μαθητής μετά την ξενάγηση: "Τώρα συνειδητοποίησα πως ζω σε μια πόλη με μακραίωνη ιστορία...".
"Μουσείο Μετεωριτών"
Οι μαθητές της α’ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Μουσείο Μετεωριτών. Τους δόθηκε η ευκαιρία να δουν, μέσω εικονικής περιήγησης, περισσοτέρους από 500 αυθεντικούς μετεωρίτες και ιμπακτικά πετρώματα που έχουν δημιουργηθεί σε μεγάλους κρατήρες μετεωριτικής προέλευσης μετά την πτώση αστεροειδών στον πλανήτη μας. Έτσι λοιπόν έμαθαν για την ιστορία των μετεωριτών που έχουν πέσει στον πλανήτη μας, από που προέρχονται, ποιες συγκεκριμένες πληροφορίες μας μεταφέρουν, τα βασικά στοιχεία από τα οποία δημιουργήθηκε η ζωή στο πλανήτη μας καθώς και για το Ηλιακό μας Σύστημα. Στη συνέχεια έλαβαν μέρος σε ένα κυνήγι θησαυρού και κέρδισαν αυθεντικούς μετεωρίτες!
"Ο μικρός Νικόλας και το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού"
Οι μαθητές του γυμνασίου μας παρακολούθησαν την ταινία "Ο μικρός Νικόλας και το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού" και ενθουσιάστηκαν με τις περιπέτειες του μικρού ήρωα. Πάνω από οτιδήποτε άλλο, ο 9χρονος Νικόλας λατρεύει να παίζει και να εξερευνά τον κόσμο με τα φιλαράκια του από το σχολείο, μια τρελο-συμμορία με το όνομα Οι Ανίκητοι. Αξιαγάπητοι, αν και διαβόητοι σκανταλιάρηδες, μπλέκουν σε κάθε είδους περιπέτεια, αφήνοντας τους γονείς και τους δασκάλους να… μαζεύουν τα σπασμένα. Όμως, όταν ο πατέρας του Νικόλα παίρνει ξαφνικά προαγωγή, η οποία απαιτεί τη μετακόμισή τους στον νότο της Γαλλίας, ολόκληρος ο κόσμος του Νικόλα έρχεται τούμπα. Πώς μπορεί να ζήσει χωρίς τους φίλους του; Η συμμορία δεν έχει πει την τελευταία της λέξη - καταστρώνουν το απόλυτο σχέδιο για να εμποδίσουν την απαίσια μετακόμιση: ένα κυνήγι θησαυρού! Και κάπως έτσι ξεκινάει η καινούργια περιπέτεια του ασταμάτητου Μικρού Νικόλα...
ImageGen.jpg
"Περιήγηση στην αρχαία Αθήνα"
Η γ’ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο αρχαίο θέατρο του Διονύσου και στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού. Είχαμε την ευκαιρία να βρεθούμε στο αρχαιότερο θέατρο του κόσμου και να συζητήσουμε για τη σημασία και τη λειτουργία του θεάτρου τόσο στην αρχαιότητα όσο και στον σύγχρονο κόσμο. Μετά την ξενάγηση οι μαθητές συμμετείχαν σε δραστηριότητα σχετική με την ιστορία της περιοχής κατά την περίοδο της Επανάστασης, με βάση τις αφηγήσεις του Μακρυγιάννη στα Απομνημονεύματά του.
"Ο θησαυρός της Βαγίας"
Οι μαθητές της β’ γυμνασίου του σχολείου μας, παρακολούθησαν την θεατρική παράσταση «Ο θησαυρός της Βαγίας» στη σκηνή του Θεάτρου Αλάμπρα. Αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή μυθιστορήματα της Ζωρζ Σαρή, που συντρόφευσε πολλές γενιές παιδιών από την πρώτη του έκδοση έως και σήμερα.
Η θεατρική διασκευή του έργου βασίστηκε στο παιχνίδι «κυνήγι του θησαυρού», αλλά και στην αποδοχή του παρελθόντος σαν κάτι που δεν μπορεί να αλλάξει, ούτε να επαναληφθεί με την ίδια ακριβώς μορφή: το παρελθόν είναι αυτό που ορίζει την ιστορικότητά μας και η μνήμη είναι αυτή που μας επιτρέπει να έχουμε παρελθόν.
Το βασικό ερώτημα που μέσα από την παιγνιώδη διάθεση, το χιούμορ, τα τραγούδια και την καλοκαιρινή ατμόσφαιρα αναδύεται, είναι το πώς μπορούμε να χωρέσουμε το παρελθόν μας για να έχουμε ένα μέλλον;
"Kartland"
Οι μαθητές της α’ τάξης του σχολείου μας στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με θέμα την Κυκλοφοριακή Αγωγή και την Οδική Ασφάλεια, επισκέφτηκαν την Kartland Παλλήνης. Υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτών της παρακολούθησαν σεμινάριο για την οδική ασφάλεια και τους βασικούς κανόνες του καρτ.
Στη συνέχεια έγινε η κατάλληλη προετοιμασία όλων των παιδιών με τον απαραίτητο εξοπλισμό και έζησαν την μοναδική εμπειρία της οδήγησης καρτ, αφού εφάρμοσαν αυτά που έμαθαν από την παρουσίαση. Στόχος του προγράμματος ήταν η διαπαιδαγώγηση των παιδιών ως χρήστες του συστήματος κυκλοφορίας, ώστε να αναπτύξουν στην συνείδησή τους τις σωστές συμπεριφορές, προκειμένου να είναι υγιής η αλληλεπίδρασή τους μέσα στο σύνολο.
Μετά την οδήγηση πραγματοποιήθηκε απονομή με μετάλλια για τους 3 καλύτερους οδηγούς και ο νικητής κέρδισε ένα εισιτήριο, με το οποίο κάποια άλλη μέρα μπορεί να οδηγήσει Ferrari μέσα στην πίστα με τη συνοδεία κηδεμόνα.
"Τhe Greeks"
Στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας «Σχολικού Αθλητισμού» επισκεφτήκαμε το αθλητικό κέντρο «The Greeks» στην Αυλώνα. Τα παιδιά επιδόθηκαν με μεγάλη χαρά στα αθλήματα του μπάσκετ, βόλεϊ, τένις, πινγκ πονγκ, τραμπολίνο και της τοξοβολίας υπό την καθοδήγηση παιδαγωγών φυσικής αγωγής. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο βιωματικό θεματικό πάρκο «Μια φορά και ένα καιρό» και να εξερευνήσουν τις εγκαταστάσεις που ήταν εμπνευσμένες από την αγροτική ζωή και τα ζώα του χωριού.
bottom of page