top of page
Σεμινάριο κυκλοφοριακής αγωγής και οδικής ασφάλειας
agogi-kiklo-605x325-1.png
image (4).jpg

Τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023, στο πλαίσιο των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» κλιμάκιο της Τροχαίας παρουσίασε  στους μαθητές της α΄ τάξης πρόγραμμα σχετικό με  την κυκλοφοριακή αγωγή και την οδική ασφάλεια. Αξιωματικός της Τροχαίας εξήγησε με λεπτομέρειες, ζητήματα που αφορούν την κυκλοφοριακή αγωγή, την  ασφαλή κυκλοφορία  μέσα στην πόλη για πεζούς, οχήματα και ποδηλάτες, τη σημασία που έχει το κράνος και η ζώνη ασφαλείας, την επιλογή χώρων παιχνιδιού χωρίς να κινδυνεύει η ζωή και η σωματική τους ακεραιότητα και γενικά την τήρηση του Κ.Ο.Κ. Έμαθαν πράγματα που τους βοηθούν στην καθημερινότητά τους όταν κινούνται ως πεζοί, ως επιβάτες σε αυτοκίνητο και κατά την χρήση των ποδηλάτων τους. Οι μαθητές μας παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την παρουσίαση και πήραν απαντήσεις στα ερωτήματά τους σχετικά με το θέμα.

Ευχαριστούμε την Τροχαία Αγίας Παρασκευής και ιδιαίτερα τον κ. Παλαιολόγο Ανδρέα για την όμορφη  παρουσίασή του.

Σεμινάριο "Kids save lives"

Οι μαθητές της β' και γ' γυμνασίου του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν στην ΚΑΡΠΑ και τις Πρώτες Βοήθειες σε επείγουσες καταστάσεις. Μέσω διαδραστικών σεναρίων έμαθαν να αναγνωρίζουν γρήγορα και να διαχειρίζοναται με γνώση και ψυχραιμία το επόμενο θύμα που θα αντιμετωπίσει την πιο δύσκολη στιγμή της ζωής του. Απέκτησαν την εμπιστοσύνη που χρειάζεσαι για να κάνουν ΚΑΡΠΑ και αποτέλεσαν μέρος της κοινωνικής προσπάθειας, ώστε να επιστρέψουν περισσότερα θύματα μετά από μία καρδιακή ή αναπνευστική ανακοπή!

Ηχογράφηση τραγουδιού για την οδική ασφάλεια
image.jpg

Οι μαθητές της α' γυμνασίου στο μάθημα των εργαστηρίων δεξιοτήτων ηχογράφησαν ένα τραγούδι για την κυκλοφοριακή αγωγή. Το τραγούδι αποτελεί έμπνευση της "Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης" και ονομάζεται "Τα φανάρια". Οι μαθητές μας με  σύμμαχο τα χρώματα, τη μουσική, το ρυθμό και το τραγούδι μας διδάσκουν τη σωστή οδική συμπεριφορά στο αυτοκίνητο και το δρόμο. Συγχαρητήρια στους μαθητές!

 © https://edutv.minedu.gov.gr/index.php/kikloforiak-agogi/fanaria

00:00 / 04:36
Βίντεο για την προστασία από τον σεισμό
seismos-tora.jpg

Οι μαθήτριες της β' γυμνασίου (Άννα Αλμπάνη, Μαργαρίτα Αμοιρίδη και Νεφέλη Γιαννοπούλου) δημιούργησαν ένα εκπαιδευτικό βίντεο για τους σεισμούς στα πλαίσια του μαθήματος της γεωγραφίας. Αναπαρέστησαν τις απαραίτητες ενέργειες πριν και κατά τη διάρκεια του σεισμού, με σκοπό την καλύτερη προετοιμασία όλων μας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Μας παρουσιάζουν και μας εξηγούν πώς δημιουργούνται οι σεισμοί και μας αναφέρουν τους ισχυρότερους σεισμούς τόσο στην Ελλάδα όσο και στον υπόλοιπο κόσμο.

Συγχαρητήρια στις μαθήτριες!

14 Μαρτίου, η Παγκόσμια Ημέρα του "π"
13b6023c75a8d8875324b4a47e35d941.jpg
13b6023c75a8d8875324b4a47e35d941.jpg

Η 14η Μαρτίου καθιερώθηκε ως παγκόσμια ημέρα του αριθμού π. Η ημέρα του π γιορτάζεται σε πολλές μαθηματικές σχολές σε όλον τον κόσμο ακριβώς στη 1.59 μ.μ. γιατί οι αριθμοί 1, 5, 9 είναι τα επόμενα τρία ψηφία της προσέγγισης 3,14 του π. Στη γιορτή που διοργανώνεται καταναλώνονται στρογγυλές πίτες, γιατί η προφορά του γράμματος «π» θυμίζει την αγγλική λέξη «pie» (πάι).  Οι μαθητές του σχολείου μας γιόρτασαν την ημέρα του "π" παρασκευάζοντας  πίτες και παρακολουθώντας οπτικοακουστικό υλικό, το οποίο δημιούργησαν οι μαθηματικοί του σχολείου μας.

how-to-draw-an-open-book-featured-image-1200.webp
Διαδικτυακή συνάντηση με τη συγγραφέα Αγγελική Δαρλάση

Την περασμένη χρονιά στα πλαίσια του μαθήματος του σχολικού προσανατολισμού, οι μαθητές της α’ γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να διαβάσουν το μυθιστόρημα «Το αγόρι στο θεωρείο» της Αγγελικής Δαρλάση και να παρακολουθήσουν την παράσταση στο Εθνικό Θέατρο. Μια ιστορία για την απώλεια, τον πόνο, την προσφυγιά, αλλά και για την παρηγορητική δύναµη της φαντασίας, της συµπόνιας και της ανθρωπιάς, εµπνευσµένη από το πραγµατικό συµβάν της εγκατάστασης Μικρασιατών προσφύγων στο Δηµοτικό Θέατρο Αθηνών, το 1922.
Τη φετινή χρονιά, είχαμε την τιμή να γνωρίσουμε τη συγγραφέα του βιβλίου Αγγελική Δαρλάση, να τη ρωτήσουμε και να μάθουμε για τις προκλήσεις αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε γράφοντας το βιβλίο, καθώς και για την πηγή της έμπνευσής της.

bottom of page